Lelaki 'Bekas' Yahudi Ini Dedah Siapa Sebenarnya Yahudi

Posted By: readnext - 09:34:00

Share

& Comment




Yahudi memang tidak dapat dipisahkan dengan kejahatan dan keganasan di dunia. Walaupun dalam jumlah yang kecil, mereka ini dilihat dapat menguasai dunia secara senyap. Pada tahun 1961, seorang 'bekas' Yahudi tampil untuk menceritakan kepada dunia tentang siapa sebenarnya Yahudi sekarang dan kejahatannya.

Benjamin H. Freedman lahir pada 1890 dan merupakan seorang ahli perniagaan Yahudi yang berjaya di bandar New York. Dia adalah pemilik syarikat sabun yang pada dulunya terkenal, Woodbury Soap.


Freedman 'keluar' dari Yahudi pada tahun 1945 dan menghabiskan hidup dan kemewahannya; yang berjumlah paling kurang 2.5 juta dollar, untuk mendedahkan siapa sebenarnya Yahudi yang berselindung di sebalik Amerika Syarikat.

Freedman bukanlah seorang Yahudi yang biasa. Dia salah satu merupakan anggota di dalam satu organisasi Yahudi yang bertanggungjawab 'menundukkan' Amerika Syarikat kepada pengaruh Yahudi pada zamannya.

Selain itu, Freedman juga secara peribadi mengenai beberapa nama besar seperti Bernard Baruch, Samuel Untermyer, Woodrow Wilson, Franklin Roosevelt, Joseph Kennedy, dan John F. Kennedy.

Ucapan pendedahan siapakah Yahudi oleh Freedman berlangsung pada 1961 di Willard Hotel di Washington.

Memandangkan ucapannya berdurasi lebih dari 1 jam, kami akan cuba pendekkan dengan menulis isi-isi penting ucapannya.

Seperti sedia maklum, WW1 tercetus pada tahun 1914 dan pada mulanya perang ini hanya melibatkan Britain, Perancis dan Rusia melawan Jerman, Austria-Hungary dan Turki. Dua tahun kemudian, Jerman sudah pun hampir memenangi perang ini dan menawarkan untuk berdamai dengan lawannya.

England pada mulanya bersetuju untuk berdamai, sehinggalah Yahudi di London datang menemui kabinet perang Britain dan menawarkan pertolongan dengan menghasut Amerika Syarikat untuk menyertai perang tersebut dan berpihak di sebelah England.

Hasilnya, perdamaian tidak dapat dikecapi dan England memenangi perang tersebut.
Palestin

Yahudi di London menawarkan untuk menolong England di dalam WW1 dengan syarat England memberikan Palestin kepada mereka. Dari situlah bermulanya penapakan haram Yahudi di Palestin.

*Palestin adalah negara dibawah jajahan England pada ketika itu.

Tidak Mengenang Budi

Pada tahun 1905, Jerman telah menerima pelarian Yahudi yang terpaksa lari dari Rusia dan Jerman melayan mereka dengan baik sekali tanpa sebarang diskriminasi. Yahudi sanggup membelakangkan Jerman pada WW1 hanya untuk mendapatkan apa yang mereka mahu, Palestin.

Bijak & Mengawal Dunia

Setelah Jerman tahu punca mereka kalah pada WW1 adalah kerana Yahudi, negara tersebut bertindak mendiskriminasikan orang Yahudi yang berada di Jerman; sama seperti diskriminasi orang kulit hitam di Amerika Syarikat pada zaman dahulu.

Yahudi di London bertindak memboikot barangan Jerman(bersama menyebarkan dakyah-dakyah seperti Jerman adalah pengganas kepada orang ramai) dan juga memberhentikan eksport makanan kepada Jerman. Ini menyebabkan rakyat di Jerman kebuluran.

Kempen memboikot barangan Jerman oleh Yahudi pula sangat efektif. Ini boleh dibuktikan apabila orang ramai di England sanggup berdemo di depan kedai yang menjual walau satu barangan yang tertera perkataan "Made In German".

Yahudi Palsu

Freedman juga turut mendedahkan kebanyakan Yahudi sekarang bukanlah Yahudi yang asal. Yahudi baru ini sebenarnya berasal dari negara yang dikenali sebagai Khazar.

Orang Khazar pada asalnya tidak mempunyai agama atau pagan. Tetapi seorang raja Khazar memutuskan untuk memilih agama untuk negaranya dan agama yang dipilih adalah Yahudi. Secara automatik semua rakyatnya menganut agama Yahudi.

Yahudi Khazar inilah yang kini banyak mengawal dunia kerana sifat mereka yang suka memerintah dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapai apa yang dihajatinya.

Untuk membaca keseluruhan transkrip ucapan Freedman, anda boleh pergi ke pautan ini Freedman Speech.

Video ucapan Freedman.














sumber : siakapkeli.my

About readnext

LaiciPanas is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 Hiburan.Berita™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.