Facebook Milik Pendaki Bogel Di Puncak Kinabalu 'Diserbu' Netizens

Posted By: readnext - 20:43:00

Share

& Comment




Hari ini dan semalam dilihat begitu ramai Netizens sudah 'membanjiri' status-status dilaman Facebook milik seorang lelaki warganegara Kanada.


Facebook lelaki yang menggunakan nama Emil Kaminski ini telah berjaya dikesan oleh pengguna Facebook selepas lelaki tersebut dengan bangga telah memuatnaik gambar kontroversi dan dijadikan gamabr "timeline'.



Dilaman Facebooknya juga menyatakan dia dan rakan-rakannya masih berada di Sabah.

"Anywho, the place is a shith0le. But I am stuck here for a few more days until the whole 'nak-ed-on-a-mountain' thing dies down. Luckily the dumbasses here have no internet and no idea!," katanya.


Bagaimanapun Emil juga memberitahu dia sudah membuat tempahan tiket penerbangan untuk berlepas ke Kuala Lumpur dan seterusnya akan menaiki penerbangan antarabangsa ke Taipei pada hari yang sama.

Sehingga waktu ini dilihat semkain ramai Netizens menyerang Facebook lelaki berkenaan. Rata-rata menyuarakan rasa tidak puas hati, marah dan ada yang mengugut lelaki berkenaan.



Berdasarkan pemerhatian SK di dalam Facebook lelaki berkenaan, dia bukan sahaja berbogel di atas Gunung Kinabalu malahan turut berbogel di banyak tempat yang di lawatinya. - Siakapkeli.my




sumber : siakapkeli

About readnext

LaiciPanas is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 Hiburan.Berita™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.