Bapa Dikecam Heret Anak Seperti Anjing

Posted By: readnext - 19:34:00

Share

& Comment




Seorang bapa bertindak gila apabila mengheret anaknya dengan tali yang diikat pada lehernya lebih 100 meter sebagai hukuman kerana tidak belajar di Beijing.

Lelaki kejam yang berasal dari Zhejiang itu menghukum budak lelaki itu dengan mengheretnya ke rumah dengan mengikat tali pada leher budak itu mendapat kritikan kebangsaan sebagai penderaan kanak-kanak.

Pada 24 Mei, rakaman video telefon itu tersebar melalui internet di China menunjukkan seorang lelaki kejam menghukum seorang budak lelaki dengan mengheret ratus meter dengan tali diikat pada lehernya, NetEase dilaporkan.
Rakaman ini bermula dengan seorang lelaki yang tiba-tiba sedang berang dan dengan bersungguh-sungguh menarik tali yang diikatkan pada leher budak itu, lalu jatuh ke bawah dari tempat duduk pemandu trak.

Walaupun budak lelaki itu meronta-ronta meminta belas kasihan dan menangis ketakutkan, lelaki itu meneruskan tindakan kejamnya itu dan mengheretnya sepanjang jalan dari tempat letak kereta ke sebuah bangunan apartmen yang ratus meter jauhnya.

Polis telah dipanggil untuk menyiasat kejadian tersebut dan kemudian lelaki itu dikenal pasti sebagai seorang bapa dari Jinhua, wilayah Zhejiang dan budak lelaki itu adalah anaknya sendiri berusia 10 tahun.



Bapa itu bertindak gila apabila anaknya yang dikatakan nakal tidak mahu melakukan kerja rumah selepas berkali-kali disuruh.

Polis membebaskan lelaki itu selepas beliau melahirkan penyesalan atas apa yang dia lakukan pada anaknya.

Sesetengah netizens China menunjukkan tidak berpuas hati atas apa yang bapa itu lakukan dan bagaimana dia dilayan oleh pihak polis. 
sumber : oomedianetwork

About readnext

LaiciPanas is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 Hiburan.Berita™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.