(Video) Menyentuh Hati.. Kanak2 Ini Meminta Ibunya Membelikan Gelandangan Makan Malam

Posted By: readnext - 22:24:00

Share

& Comment




Seorang kanak-kanak lelaki membuat pelanggan-pelanggan Waffle House menitiskan air mata apabila dia meminta ibunya untuk membeli makan malam untuk seorang lelaki tidak berumah apabila dia ternampak lelaki itu sedang duduk di luar - dan kemudian menyanyikan lagu keagamaan bersama lelaki itu.

Ava Faulk berkata anaknya Josiah Duncan, 5, tidak akan berhenti bertanya soalan apabila dia ternampak seorang lelaki berambut kusut masai memegang beg dengan basikal di luar restoran di Prattville.

Apabila Faulk menjelaskan lelaki itu tiada tempat tinggal, Josiah terus bertanya 'Apa maksudnya?' Faulk pun menerangkan kepada Josiah bahawa itu bererti dia tidak mempunyai rumah, lalu anaknya bertanya lagi, 'Di mana rumahnya? Di manakah keluarganya? Di manakah dia menyimpan barangan beliau? '



Josiah kelihatan bimbang mengetahui orang yang tidak dikenali itu tidak mempunyai makanan, dan dia meminta kepada ibunya untuk membeli lelaki itu makan di restoran, katanya kepada WBTV.

Ibunya setuju, tetapi apabila beliau duduk di restoran, tiada siapa yang melayan, lalu Josiah memutuskan untuk melayan lelaki itu sendiri.

Dia melompat dan bertanya kepada lelaki itu jika dia diperlukan menu, memberitahu dia "Anda mesti order sesuatu" berkata Faulk.

Apabila lelaki itu mengatakan beliau inginkan hanya burger keju, Faulk terus memberitahu dia yang dia boleh makan apa-apa yang dia mahu.

Dan sebelum lelaki itu makan, Josiah berkata beliau mahu ingin nyanyi lagu keagamaan dengannya, menyanyi cukup kuat sehingga 11 pelanggan yang lain di restoran itu mendengar.

"Terima kasih Tuhan, terima kasih Tuhan" dia menyanyikan. "Berilah rahmat kepada kami, Amin, Amin".  Faulk telah membuat semua orang, termasuk lelaki itu, menitis air mata.

Ibunya mengatakan dia tidak akan lupa pengalaman pada waktu itu. Melihatkan anaknya telah menyentuh kesemua pelanggan di kedai itu dan menganggap ianya salah satu pencapaian besar sebagai ibu bapa yang pernah dia saksikan.




About readnext

LaiciPanas is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 Hiburan.Berita™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.