Zalim!!! Penderaan Pengasuh Ini Terbongkar Jua Akhirnya!!

Posted By: readnext - 08:51:00

Share

& Comment

KEJAM!!! Penderaan Pengasuh Ini Terbongkar Jua Akhirnya!!

Klik gambar untuk paparan lebih jelas

Klik SINI untuk Video

>Kekejaman seorang pengasuh wanita yg mendera budak di bawah jagaannya akhirnya terbongkar selepas ibu kanak-kanak berkenaan, Cristina Ceril memasang kamera CCTV tanpa pengetahuan wanita berkenaan.

Ceril berbuat demikian selepas mendapati anaknya yg berusia 2 dan 10 tahun sering mengalami lebam.

Susulan itu, Ceril cuba mencari jawapannya dan akhirnya barulah dia mengetahui bahawa pengasuh terbabit; Eve Mantaras, 25, merupakan dalang kpd semua kejadian berkenaan.
Dalam rakaman video itu, Ceril mendapati Mantaras telah menampar dan memukul anaknya yg berusia 2 tahun yg duduk di atas kerusi kanak-kanak.

Wanita itu kemudiannya mengambil makanan yg disediakan untuk budak itu, lalu makan di depan kanak-kanak tersebut yg kelaparan.

“Jiran-jiran sebelum ini memberitahu sering mendengar anak-anak saya menherit dan menangis, pd hari mereka ditinggalkan dengan pengasuh.

“Apa yg dilakukan itu menyebabkan darah saya menggelegak,’’ katanya yg telah membuat laporan polis.

>Polis kini sedang menyiasat kes berkenaan dan akan menggunakan rakaman video itu untuk mendakwa Mantaras atas tuduhan melakukan penderaan.

Baca : (Viral) Kenape ko Pijak beg aku?





Video : Youtube , Mail Online

About readnext

LaiciPanas is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 Hiburan.Berita™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.