(FOTO) Respect!! Aksi Neelofa ‘REJECT’ SALAM TANGAN Lelaki Buat Peminat Kagum

Posted By: readit - 12:00:00

Share

& Comment

(FOTO) Respect!! Aksi Neelofa ‘REJECT’ SALAM TANGAN Lelaki Buat Peminat Kagum


Lihat : FOTO2 SELEBRITI DI KARPET MERAH ABPBH 2014
Baca : SENARAI PENUH PEMENANG ABPBH 2014

Aksi Neelofa ‘Reject’ Salam Tangan Lelaki Jadi Viral Di Laman Sosial. Banyak peristiwa menarik yang berlaku semasa berlangsungnya Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH 2014) semalam. Selain dari tindakan spontan Johan mencium bibir isterinya Ozlynn sebaik diumumkan pemenang kategori Penyampai Radio Lelaki Popular, ada yang lebih menarik ketika Neelofa sedang berjalan menuju ke pentas selepas diumumkan sebagai pemenang kategori Pengacara TV Wanita Popular, seorang lelaki telah menghulurkan tangan untuk menyalamnya. Namun salam itu telah di’reject’ oleh Neelofa dan aksi tersebut menjadi viral di laman sosial.

Rata-rata ramai yang gembira dengan tindakan tersebut dan memuji Neelofa yang mengikut syariat Islam agar tidak bersalam dengan lelaki bukan mahram.




Apa pun tahniah kepada Neelofa atas kemenangan anda. Tahniah juga kerana menunjukkan contoh yang baik selaku seorang Muslimah yang bertudung.

p/s: semoga lelaki tersebut tidak terlalu kecewa. Hehehe.

- Sumber : sensasimalaysia

About readit

LaiciPanas is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 Hiburan.Berita™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.