Bila Fad Bocey Kena Kutuk!! Abam Balas Kutukan Tersebut Dengan Genius!! Jom Tengok

Posted By: readit - 13:08:00

Share

& Comment

Fad Bocey Dikutuk Kasar Kahwini Wanita Cantek. Abam Balas Dengan Genius


#Fad Bocey dikutuk kerana menikahi wanita cantik. Ia ekoran daripada rakan sekumpulannya Abam Bocey, yang memuatnaik gambar saat-saat bahagia Fad dalam laman Instagram miliknya sabtu lalu.

Lihat FOTO di SINI

Baca : Isteri Khairul Fahmi (Apek) Kena Kutuk Kat Laman Sosial?? Ape kes??


#Seorang pengikut Instagram Abam, mengutuk gambar bersanding Fad Bocey dan menggelar isterinya itu sebagai 'buta' kerana memilih Fad sebagai teman hidup. Kutukan yang dilontarkan oleh lelaki itu memang tampak agak kasar.



Namun, sebagai sahabat karib, Abam tampil genius apabila dia memuat naik komen lelaki itu di laman sosial tersebut yang disertakan dengan kepsyen memerli lelaki yang dikenali sebagai Ariel Zakwan. Bagaimanapun, akaun lelaki itu nampaknya telah dipadam, mungkin kerana malu dan takut berdepan dengan kritikan netizen lain.


Baca : Bagai Nak RETAK HATI Lepas tengok GAMBAR ni  ;(

#Tindakan Abam nampaknya lebih ‘berkaliber’ apabila beliau menggunakan ayat yang digunakan oleh pengomen tersebut dengan sebaiknya-baiknya.

#Komen yang dilontarkan lelaki berkenaan agak kasar dan tiada nilai kesopanan sebenarnya. Muka kacak sekalipun tetapi perangai buruk memang tak ‘kacak’ mana lah bro.. Kalau dah jodoh tak kemana...

#Apa-apapun, tahniah diucapkan kepada Fad dan Nur Syahira yang telah selamat bergelar suami isteri pada Sabtu lalu. Selamat menikmati kehidupan berumah tangga..

About readit

LaiciPanas is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 Hiburan.Berita™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.