Terbaek!!! (VIDEO) Sekumpulan ‘Bikers’ Halang Lalu Lintas Selamatkan Anjing

Posted By: readnext - 07:44:00

Share

& Comment


Viral..video sekumpulan penunggang motorsikal yang berhati mulia dan amat berperikemanusian terhadap binatang ini telah mendapat jumlah penonton hampir 500 ribu dalam masa beberapa hari selepas dimuat naik di laman Youtube !
Sememangnya bertentangan dengan apa yang orang ramai fikirkan tentang ‘bikers‘ di jalan raya yang selalunya ganas dan ‘brutal.‘

Namun ternyata tanggapan itu semua salah kerana tidak semua ‘bikers’ seperti itu kerana apa yang kita saksikan dalam video ini sememangnya sekumpulan bikers ini amat prihatin serta berhati lembut.
Melalui video tersebut, seekor anjing yang dipercayai melompat keluar dari kereta di pertengahan jalan raya telah menyebabkan sekumpulan penunggang motorsikal yang turut melalui jalan itu berhenti untuk menangkap haiwan peliharaan itu.




Pasti ramai yang teruja dengan kebaikan yang mereka lakukan ini kerana mereka sanggup menghalang lalu lintas demi seekor anjing.

Walaupun anjing itu seekor haiwan tapi anjing juga satu daripada ciptaan tuhan bukan?
Ternyata nyawa seekor anjing itu juga berharga dan kita sebagai manusia mestilah saling sayang-menyayangi antara kehidupan supaya dunia ini akan terus aman dan makmur.

Jom kita tengok ‘bikers’ baik hati ini selamatkan anjing yang terlepas itu. - Sumber : Mynewshub.cc


About readnext

LaiciPanas is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 Hiburan.Berita™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.